Kategori

Isi Kandungan

Followers

Promosi Blog Anda

Daftarkan Blog Anda Disini...Percuma

Apa Yang Salah Pada Gambar Ini?

Posted by Blog Rasmi YM Syed Abi Ghufran Al-Idrus Friday, November 13, 2009




cuba la teka..
apa yg pelik pd gambar ini..
tu pun kalu bijak laaa
dan pantang dicabar...hehehe

TUTUP..DAH DIJAWAB..
SYABAS DAN TAHNIAH!!



Print

36 comments

  1. ALDRIANA Says:
  2. gerabak keretapi tu lain macam jak..sepatutnya keretapi tu masuk gerabak yang kedua napa plak lencong tempat lain..ye ke tu?

     
  3. ALDRIANA Says:
  4. kalau tak bayang2 keretapi tu...yang tak kena..

     
  5. hahahhaaa...cayalah...hebat sebab dikalahkan..hahhaha..semuanya salah daaaa...hahhaha...cuba lagi

     
  6. Iza Says:
  7. Warna keretapi tu kot.x pernah tgk pn sekerat hijau,sekerat koko. Ataupun asap yg keluar dari rel tu,ada serombong asap ke kat situ???

     
  8. cubaan yg bagus la iza..sayang seribu kali sayang daaa..salah daaa..hahahaha..cuba lagi...hehehehe

     
  9. Mallisa Says:
  10. palang 2 kot...palang 2 cam rendah je...

     
  11. LyanaSyaZam Says:
  12. train ni...bnyk mengeluarkan asap,salah tu boleh mencemarkan alam sekitar hahahahahhhhhhh...........

     
  13. hahhahaha.....cubaan yg bagus la mallisa..caya lah..sekali cuba..terus salah daaaa..hhahahhaha..cuba lagi..skit lagi tu..pasti berjaya..selamat mencuba daaa..hehheeee

     
  14. hahahhaaaa..lawak jugak jawapan tu..asap???..hhahhaa..cuba lagi daaa..salah tu....hahhahahha

     
  15. zakeey Says:
  16. roda ketapi tuh.patutnye ia berada dalam rel dan bukan di luar atau atas.betoi kan?

     
  17. eleh..cayalah...sekali cuba terus salah daaa...kata soalan gampang..mana kehebatannya daa..hahhaha..cuba lagi...selamat mencuba..hahhahahaaa

     
  18. ALDRIANA Says:
  19. macam roda belakang jak tak betul napa roda depannya tak ada asap kat belakang ada...sepatutnya asap tu eksos kat roda tu masuk dalam bukan diluar..betul tak..

     
  20. @jim Says:
  21. keretapi penumpang tapi jauh dari tempat orang nak naik. @pun keretapi tu xde pintu.....

     
  22. wauuu...cayalah lin..mmg hebat laaa..terlalu hebat..hinggakan salah daaa..hahhahhahaaaaa..cuba lagi...

     
  23. ashley Says:
  24. The wheel flanges should be inside the rails not outside..is it true?

     
  25. hahhaaa...sorry ashley..incorrect..try again..watch carefully....hhehhheheheee

     
  26. Anonymous Says:
  27. yg wrna hijau 2,,mcm tong oksigen je..ni msti ad org curi dkt hospital...

     
  28. hahhahahaa..jawapan yg membuat admin terguling2 ketika membacanya..hahhaah..salah daa..cuba lagi..hehheheee

     
  29. Anonymous Says:
  30. roda ketapi tu terbalik.. Sepatut nye dia berada kt sebelah luar.. So xde la roda tu berada btol2 atas landasan tu.. susah nk cite mcm mana. tp, roda dia yg salah sbb berada kt ataas landasan, bole tergelincir ketapi mcm ni..

     
  31. hahahahha..mcm2 jawapan yg dibagi..tp salah daaa...cuba lagi ek...kejap..lupa lak nak berguling2 ketawa sakan..ahhhhahahahahhah..selamat mencuba lagi....

     
  32. Anonymous Says:
  33. kepala dgn gerabak keretapi tuu mcm tputus duaa..kepala asing2,gerabak jln asing2 aje..keretapi ni bhantu ker.hahahahah^^

     
  34. hahaha..cayalah..cubaan yg berjaya..berjaya membuat admin berguling2 apabila mendengar jawapannya..hahhahaha..cuba lagi daaaa...hehhehehee

     
  35. sharifah Says:
  36. keretapi nie sebenarnye xbergerak...
    tp kuar asap....hahahaha...
    betoi???

     
  37. hahhhaa..betul laa..mmg pandai..terlalu pandai..hingga salah jawab daa..mmg la tak jalan..kan gambar tu..nak nampak berjalan..tgk video daaa..hahhahhaaa...cuba lagi..hhehehe

     
  38. Syed Fizul Says:
  39. pintu gerbang yg warna putih tu tak de bayang...asap pun tak de bayang....tapi keretapi ade pulak bayangnyer...sahih...itu yg silap...kalau bukan itu silapnya, mesti silap pelukisnya...aku nmpak yg tu dah...tatau la mu nmpak silap lain...bayang tu kena ade....

     
  40. ahahahaa..mmg sah tak leh lawan admin punya pemikiran daa..kan admin ni abg..mana leh lebih dr abg..kan..hahahaa..salah daa..cuba lagi..hhehee

     
  41. Syed Fizul Says:
  42. coop depan tayar keretapi takde tuu....kena ade walau mcm ne pun...mengikut akta kenderaan perdagangan keretapi 1971, sebarang pelingdung tayar hendaklah diperbuat daripada besi padu dan hendaklah di car dengan warna merah....kekekeke....pelingdung keselamatan tuu....nnt langgar lembu kang terbalik lak keretapi tu..betul tak...saje je wat tak tahu....

     
  43. cayalah..siap ada akta tuuuu..hahhahah..tabik..tabik..tp sayang daaa..letak 1000 akta pun..salah tetap salah daa...hhahahaaa....cuba lagi..

     
  44. Anonymous Says:
  45. roda keretapi tu pttnye dlam rail tu..
    tp dlm gmba kt lua rail..

     
  46. hehehheehe..pandai la anonymous ni teka daa..tp sayang..salah daa..cuba lagi ek..hehhehee

     
  47. sh. masdinar Says:
  48. yang warna merah tuh kat tas hijau kot..

     
  49. ye le tu..sepupu admin ni..ahhahaa..kejap..admin nak gerguling terbahak2 ni..hahhahha..salah daa...cuba lagi ek..hehhehe

     
  50. jawapan ashley tu yg betul..hhehehhee..saje nak test aje..tak ada sorang pun yg yakin dgn jawapannya..ashley tu..mmg tuan yg punya gambar dan teka teki ni..dia tau laa..mat salleh tu..hahhahhaaa..

     
  51. hana Says:
  52. biar hana teka..kereta api ni gerabak kt depan xd pintu or cermin yg mmbolehkn pemandu tgk luo.silap2 blh xcdent,,tul x?

     
  53. hhehehe..dah tutup daa..dah ada yg jawab betul daaa...

     
  54. syabas dan tahniah kepada ashley dan zakeey...

     

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Sekapur Sirih


Salam...Selamat Datang Ke Blog Sagasama ...Ini Merupakan Sambungan Daripada Blog Yang Lama ( blogsagasama.blogspot.com ) Kerana Blog Yang Lama Sudah Terdelete Secara Tidak Sengaja...Semoga Sahabat Sekelian Mendapat Manfaat Dari Blog Ini...

Email dan YM Admin : sagasue@yahoo.com

ADMIN : TIDAK ON LINE





free counter