Kategori

Isi Kandungan

Followers

Promosi Blog Anda

Daftarkan Blog Anda Disini...Percuma

Apa Yang Salah Pada Gambar Ini?

Posted by Blog Rasmi YM Syed Abi Ghufran Al-Idrus Wednesday, October 21, 2009







cuba la teka kalu bijak..apa yang tak kena pada gambar ini?...

TUTUP..DAH DIJAWAB..SYABAS DAN TAHNIAH!!


Print

27 comments

  1. lanz_evo7 Says:
  2. lampu dia rasa nye..

     
  3. hahaha....salah..cuba lagi daa...kalu pantang dicabar...hehhehe

     
  4. inna Says:
  5. bersepah aje nampak....tuanrumah malas nak kemas kot.....hehehe...

     
  6. hahaha..ke situ lak...tak ada org gaji la tu..hahha....salah daa...cuba lagi.....hheheheh

     
  7. mouriey's Says:
  8. xder tv kot?
    langsir pn nampak pelik je.
    cm dlm keadaan terbalik.

     
  9. hehhee...skit lagi tu..dah nak betul la tu...skit lagi...hhahaha

     
  10. hamlas Says:
  11. lampu tue takde wayar tuk plug dia... kan kosong jer kat suiz kat situ.... huhuhu

     
  12. wau..cayalah hamlas..cubaan yg tak sia2..tp sayang..salah lee..hahhahaaaa..cuba lagi..kalu perhati betul2 kat lampu tu..ada klu daaa...hehhehehe

     
  13. hamlas Says:
  14. lampu tue hanging kat dinding... bkn kat lntai... hahaha... susah banget.... kasi tau aja jwbnya apa....

     
  15. hahhaa...cubaan yg bagus hamlas..dah hampir la tu...skit lagi..pasti akan dapt jawapannya..try lagi..dah hampir tu..hahhahahaaa

     
  16. masdinar Says:
  17. lampunyer. napa kaki lampu tuh terselit kat sofa??

     
  18. hamlas Says:
  19. apsal ada suis/plug/ ntah apa nma dia.. tinggi sngt... sape yg sampai pasang plug tinggi2... uhuhu.. plug sebelah lampu tuh..

     
  20. hahaha..cayalah masdinar..cubaan yg hebat..tp sayang seribu sayang..tetap salah maaa...hhahahaaa...cuba lagi...dah dekat tu..rangsang kuat lagi otak kiri tu...hehhehhe

     
  21. hahhaha...hebat sungguh hamlas ni..hebat sajo..wak gapo..tetap salah maaa...hahhahaaaa....cuba perhatikan betul2...dah dekat tu..gerakkan kuat skit otak kiri tu...hhahahaaa...

     
  22. oklah...admin bg klu skit.."SEPATUTNYA TIANG LAMPU MESTI LURUS"...so kalu tidak lurus tu..mesti laa ada sebabnya..perhatikan kawasan sekeliling..perhatikan kat luar..kaitkan kat dalam....selamat mencuba daaaaa....hehheee

     
  23. Anonymous Says:
  24. susah giler la admin..coz gambar krg jelas..bgtau la jawapannye.kitorg serender..

     
  25. Anonymous Says:
  26. ada angin kuat.pasal tu barang bersepah.tp lampu tak jatuh.

     
  27. hhahhaa..oklah..admin kabo aje lahh...cuba lagi..hhahahhaaa...klu:tgk lampu dan tgk kat luar.....ada kaitan tu...selamat mencuba...

     
  28. Anonymous Says:
  29. ok faham.cermin kiri dgn kanan berbeza.betul?

     
  30. Anonymous Says:
  31. betol tak admin?

     
  32. cubaan yg bagus...tp salah daaa..hahaha..cuba lagi....hahhahha..Klu: tengok luar dan tengok dalam rumah....selamat mencuba...

     
  33. hamlas Says:
  34. pantulan cahaya lampu kat luar rumah.. sepatutnya tak nmpak.. kalu diikutkan tinggi lampu tuh ngn tingkap tuh... so pantulan tue tak sepatutnya nmpak..

    apa betul en. admin yg bijaksana....?

     
  35. salmah Says:
  36. knapa dia nk psg lampu? kan waktu siang hari.. cerah lagi kat luar tue.. dah laa lampu kat tepi tingkap...

     
  37. cayalah hamlas...cubaan yg bagus..tabik spring daaa..tp simpan dulu tabik tu..sebab jawapan tu salah daaa...hahhahahhaaa...cuba lagi ek hamlas.....

     
  38. bagusnya jawapan cik salmah ni..hehhehhe...siang2 hari..wak apa le pasang lampu daaaa..hahaha..admin bg klu lagi ni...perhatikan tiang lampu..kain langsir..hamparan gambar di dinding..semua tu ada kaitan daaa..ok..selamat mencuba..sambil2 tu..jawab lee teka yg lain daaa..hahhahaha

     
  39. zakeyy Says:
  40. Semua susunan kat dalam rumah tu melekat kat dinding cube tengok pokok kat luar tingkAP tu TUMBUH MELINTANG JE.... POKOK TUMBUH MENEGAK... betul tak?

     
  41. syabas dan tahniah kat zakeyy..cayalah..ni baru leh wak tabik spring..salmah yg tak puas hati..jgn la sedih..hahhaha..lampu tu kan tak tegak..mcm senget aje..ke kiri..kain langsir pun senget aje ke kiri..kain gambar pun senget aje ke kiri...hahhahhhah..tahniah..

     

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Sekapur Sirih


Salam...Selamat Datang Ke Blog Sagasama ...Ini Merupakan Sambungan Daripada Blog Yang Lama ( blogsagasama.blogspot.com ) Kerana Blog Yang Lama Sudah Terdelete Secara Tidak Sengaja...Semoga Sahabat Sekelian Mendapat Manfaat Dari Blog Ini...

Email dan YM Admin : sagasue@yahoo.com

ADMIN : TIDAK ON LINE





free counter