Kategori

Isi Kandungan

Followers

Promosi Blog Anda

Daftarkan Blog Anda Disini...Percuma

Fungsi Zakar dan Tanggapan Wanita

Posted by Blog Rasmi YM Syed Abi Ghufran Al-Idrus Monday, June 1, 2009

Apakah bahagian-bahagian yang terdapat pada zakar lelaki? Bagaimana zakar anda membesar dan apakah fungsi disetiap zakar lelaki.

Di sebatang zakar lelaki ada beberapa struktur kuasa yang memberangsangkan lelaki apabila disentuh dan ianya juga akan memberikan keseronokan dan nikmat yang dapat dirasakan oleh wanita. Antara bahagian yang terdapat di zakar lelaki ialah buah zakar, batang zakar, takuk zakar, kepala zakar, biji zakar, lubang zakar gigi zakar, ekor pari dan urethra.

Buah zakar berfungsi sebagai tempat menyimpan air mani dan ia amat sensitif apabila tersentuh dengan benda keras dan kasar. Sebab itu andainya anda menyentuh dengan benda keras atau kuat kepada buah zakar suami anda, suami anda akan berkata sakit. Maka di bahagian ini, jika anda berminat membelainya, berhati-hatilah dan berikan sentuhan yang lembut dan ianya pasti menyeronokkan suami anda.

Batang zakar adalah -berfungsi untuk mengeras dan panjang daripada ukuran biasa pada keadaan lelaki itu tidak mempunyai nafsu sahwatnya. la akan mula menegang apabila seseorang lelaki itu mencapai sahwatnya. Jika saiz zakar pada peringkat seseorang lelaki itu belum datang kemuncak sahwatnya adalah kecil dan pendek serta kelihatan lembik. Apabila seseorang lelaki itu mula datang sahwatnya, saiz zakar akan mula membesar dan menegang panjang.

Jika saiz pada kendur dari 3 inci, zakar ini boleh membesar dan memanjang sehingga 6 inci. Jika saiz zakar semasa kecilnya ukuran lilitnya kurang dari 2.5 inci, maka apabila membesar saiznya akan membesar 5 inci. Kepadatan mula dilihat apabila zakar cukup tegang dan keras. Kedudukan zakar akan menegak hingga 45 darjah dari paras pusat. Sewaktu inilah kesesuaian untuk zakar menyusuk kedalam kemaluan perempuan boleh dilakukan. Zakar yang lembik tidak boleh menyusuk masuk kedalam kemaluan perempuan. Jika anda selidiki secara terperinci, anda akan dapat melihat batang zakar akan bergegar dan ini berlaku sewaktu zakar didalam kemaluan Ianya menghasilkan kepuasan seksual apabila zakar bergegar di dalam kemaluan anda. Belailah batang zakar ini dan anda akan merasakan kehangatan yang amat menyeronokkan.

Fungsinya adalah terlalu sedikit sewaktu di dalam kemaluan berbanding dengan batang zakar yang memanjangkan geselan apabila dilakukan sorong tarik sewaktu bersetubuh. Takuk zakar berada dihujung zakar yang kelihatan seperti lekuk. Lekukan ini adalah terjadi kerana hujung kepala zakar agak menguncup sedikit iaitu lebih kecil daripada batang zakar. Lekukan ini terbentuk bagi memudahkan zakar nenyusuk masuk kedalam kemaluan perempuan.

Kepala zakar adalah penting bagi lelaki khususnya. la boleh membesar lebih daripada-batang zakar. la akan membesar sewaktu menyusuk masuk kedalam lubang dan membesar sewaktu menarik zakar keluar dari kemaluan. Apabila kepala zakar membesar, anda akan terasa seperti sesuatu benda sedang membesar di dalam kemaluan anda dan lebih menyeronokan. lanya berfungsi secara langsung untuk membentuk gigi zakar lebih kembang dan apabila zakar ditarik sorong ia seperti menarik dinding lubang kemaluan anda dan anda pasti lebih seronok dengan geselan ini. Lelaki amat gemar jika perempuan menggigit lembut dan menghisap kepala zakamya kerana di sini ada keseronokkan yang luar biasa bagi lelaki dan fungsinya samalah dengan biji kelentit perempuan.

Biji zakar tidak begitu berfungsi untuk memberikan kepuasan kepada lelaki dan ianya terletak seperti biji kelentit dan tidak mudah dilihat dengan mata kecuali anda menyentuhnya. Terdapat sedikit bonjol kecil pada hujung kepala zakar apabila anda sentuh.

Lubang zakar berfungsi untuk mengeluarkan air kencing dan pancutan air mani. Ianya seperti lubang air kencing perempuan. Seperti kita ketahui perempuan mempunyai dua lubang pada kemaluannya iaitu lubang untuk persetubuhan dan lubang untuk membuang air kecil.

Gigi zakar adalah tempat yang paling penting. Gigi zakar ini memberikan keseronokkan kepada setiap gesel di dalam lubang kemaluan anda. Lelaki juga akan merasakan seronok. Tidak semua zakar lelaki kelihatan gigi zakarnya banyak atau besar. Beruntunglah jika anda mendapat zakar suami yang mempunyai gigi zakar yang banyak dan besar. Kepuasan anda akan lebih tercapai dengan cepat.

Ekor pari terbentuk pada sepanjang batang zakar yang berfungsi sebagai tempat pengaliran air mani daripada buah zakar. Ekor pari ini amat sensitif dan seronok bagi lelaki apabila geselan sewaktu melakukan sorong tarik di dalam kemaluan anda. la juga memberikan keseronokan yang luar biasa sepanjang melakukan sorong |tarik bagi perempuan. Apabila pancutan air mani berlaku, ekor pari akan membesar dan menyendatkan lagi lubang kemaluan anda sehingga keperingkat kemuncak. Disinilah lelaki amat seronok jika anda bermain dengan zakar suami anda, sama ada membelainya, mengolomnya atau melakukan jilatan dengan lidah anda. Lakukan teknik ini sewaktu anda tidak mampu memberikan kepuasan seks melalui kemaluan anda misalnya sewaktu anda di datangi haid.

Urethra hanya berfungsi memberikan ketegangan kepada zakar anda sebagai kayu penyokong untuk menguatkan lagi ketegangan urat saraf pada lelaki.

Ingin dimaklumkan apakah seronoknya apabila zakar berada di dalam kemaluan anda? Antaranya apabila lelaki sedang melakukan sorong tarik di dalam kemaluan anda, batang zakar akan bergerak-gerak dan bergetar. Kepala zakar akan membesar dan menguncup diikuti dengan kepala takuk dan giginya yang seperti menarik keluar dinding dalam lubang kemaluan anda, dikala ini anda akan merasakan satu nikmat yang luar biasa.

Jika anda meminta suami anda menghentikan sorong tariknya zakarnya, anda akan merasakan zakar seperti sedang bergerak-gerak di dalam kemaluan anda. Ini adalah disebabkan
kepala zakar melakukan kembang kuncup dan diikuti batang zakar bergerak-gerak. Inilah zakar yang hebat dan tidak kiralah ianya bersaiz kecil atau besar.

Sewaktu zakar sampai kemuncaknya dan jika anda mendapatkan kemuncak serentak dengan pancutan air mani dan zakar suami, anda merasakan kepala zakar seolah-olah mencengkam dan menarik keluar isi dalam kemaluan anda dan dikala inilah anda pasti mengerang kepuasan dan mencapai sahwat yang tinggi.

*Dalam soal zakar,agak subjektif bagi wanita kerana tidak semua wanita sukakan zakar yang panjang dan besar, malah ada yang bimbang suami yang memiliki zakar sedemikian akan menyakitkan. Rata-rata wanita sukakan zakar yang sederhana besar dan panjang tetapi tetap keras dan bertahan lama bagi memuaskan nafsu wanita.

Print

0 comments

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Sekapur Sirih


Salam...Selamat Datang Ke Blog Sagasama ...Ini Merupakan Sambungan Daripada Blog Yang Lama ( blogsagasama.blogspot.com ) Kerana Blog Yang Lama Sudah Terdelete Secara Tidak Sengaja...Semoga Sahabat Sekelian Mendapat Manfaat Dari Blog Ini...

Email dan YM Admin : sagasue@yahoo.com

ADMIN : TIDAK ON LINE





free counter