Kategori

Isi Kandungan

Followers

Promosi Blog Anda

Daftarkan Blog Anda Disini...Percuma

Cara Selamat Tingkat Tenaga Seks

Posted by Blog Rasmi YM Syed Abi Ghufran Al-Idrus Friday, January 22, 2010

AWAS!! HANYA UNTUK YANG DAH KAHWIN AJE!!!


Ramai antara kita yang sanggup melakukan pelbagai perkara untuk meningkatkan kekuatan seksual. Tanpa mengira wang dan risiko yang bakal mereka terima, ada yang sanggup menggunakan ubatan tradisional dan juga moden yang belum dipastikan keberkesanan bagi memastikan mereka kuat dari segi tenaga batin.


Namun tahukah anda terdapat cara yang lebih mudah untuk anda mencapai kekuatan seksual tanpa perlu berbelanja besar dan berhadapan dengan risiko. meh kita kongsi bersama...


ANGGAP DALAM BULAN MADU
Ingatkah anda kali pertama anda melakukan hubungan seks dengan pasangan? Semuanya mengakui merasakan sesuatu yang indah dan istimewa. Hidupkan kembali kenangan berciuman, berpelukan, bernesraan dan cumbuan-cumbuan saat itu terhadap pasangan anda. Si dia pasti akan merasakan ghairahnya menggelora kembali.



BUANG DENDAM LAMA
Buanglah segala perasaan dendam pada pasangan sekiranya ada meskipun ia menyakitkan. Maafkan dan lupakan semuanya. Setelah anda membuang perasaan tersebut inilah saat anda bersama pasangan meneguk kenikmatan dari kebahagian bersama.



BERGEMBIRALAH
Seks juga seperti aktiviti rekreasi yang menyenangkan. Ciptalah kembali kegembiraan dan kebahagian yang pernah anda alami terus-menerus setiap kali berhubungan seks dengan pasangan.




BERSENAMLAH
Senaman dan bergerak badan membantu melancarkan peredaran darah, membuat tekanan darah menjadi normal dan teratur, serta memperkuat stamina. Aturkan jadual untuk anda melakukan senaman walaupun sekejap.



AMBIL MAKANAN SIHAT DAN VITAMIN BILA PERLU
Makanan berlemak tinggi akan memberi kesan buruk terhadap kesihatan tubuh dan hasrat seksual anda. banyakkan pengambilan buah dan sayuran segar, ikan segar dan makanan tanpa lemak. lengkapi makanan dengan multivitamin dan dapatkan nasihat doktor untuk mengetahui apakah anda perlu vitamin tambahan atau tidak.

Print

0 comments

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Sekapur Sirih


Salam...Selamat Datang Ke Blog Sagasama ...Ini Merupakan Sambungan Daripada Blog Yang Lama ( blogsagasama.blogspot.com ) Kerana Blog Yang Lama Sudah Terdelete Secara Tidak Sengaja...Semoga Sahabat Sekelian Mendapat Manfaat Dari Blog Ini...

Email dan YM Admin : sagasue@yahoo.com

ADMIN : TIDAK ON LINE





free counter