Kategori

Isi Kandungan

Followers

Promosi Blog Anda

Daftarkan Blog Anda Disini...Percuma

Klimaks Wanita

Posted by Blog Rasmi YM Syed Abi Ghufran Al-Idrus Monday, September 21, 2009


Artikel di bawah ini mempunyai unsur 18sx..maka bacalah ia sebagai bahan ilmiah

Jika membincang soal syahwat wanita, sama seperti lelaki, wanita mempunyai anggota kelamin yang sensitif kepada sentuhan dan wanita dianugerah Tuhan beberapa tempat bahagian tubuh badannya yang boleh menimbulkan keghairahannya jika tempat itu dirangsang seperti payu dara, puting, ketiak, leher, lidah dan mulut.

Jadi, dalam keadaan yang memberangsangkan, anggota sulit wanita akan mengembang, corong faraj akan melega dan lelehan akan keluar dari faraj yang menandakan anggotanya bersedia untuk melakukan hubungan seks penetratif. Sudah tentu dalam keadaan bersedia itu, belaian yang suaminya beri padanya akan meningkatkan tahap rangsangan mendadak dan mencapai tahap kemuncak, maka akan berlaku klimaks.

Klimaks untuk wanita amat cepat dan boleh berlaku berkali-kali.

Jika wanita itu takut, seriau dan tidak dapat belaian yang diinginkan, sudah tentu dia tidak akan mencapai kemuncak kerana tiada rangsangan atau rangsangan tidak sampai kemuncak kerana gangguan.

Yang mustahak ialah anda menambahkan belaian dan sentuhan intim kepadanya supaya dia rasa ghairah dan memudahkannya mencapai kemuncak apabila anda melakukan seks penetratif.
Wanita mudah mencapai klimaks dengan geselan klitoris dan posisi seperti wanita berada
di atas memudahkannya mencapai klimaks.

Print

0 comments

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Sekapur Sirih


Salam...Selamat Datang Ke Blog Sagasama ...Ini Merupakan Sambungan Daripada Blog Yang Lama ( blogsagasama.blogspot.com ) Kerana Blog Yang Lama Sudah Terdelete Secara Tidak Sengaja...Semoga Sahabat Sekelian Mendapat Manfaat Dari Blog Ini...

Email dan YM Admin : sagasue@yahoo.com

ADMIN : TIDAK ON LINE





free counter